Reklamační řád

2020-02-04 PocitaceZaBabku.cz
Reklamační řád je platný od 10.2.2020

Reklamace zboží se uplatňuje u Prodávajícího. Závadu můžete nahlásit buď přímo u prodávajícího (viz údaje na vaší faktuře) nebo přes stránky PocitaceZaBabku.cz podle následujícího postupu.

Shrnutí doporučeného postupu reklamace

  1. Nahlášení závady.
    1. Na email reklamace@pocitacezababku.cz pošlete popis závady a číslo objednávky.
    2. nebo vyplňte online reklamační formulář: https://www.pocitacezababku.cz/complaint.html
  2. Vyčkejte na zaslání podkladů k reklamaci. Sdělíme vám adresu servisu pro zaslání a pokyny k bezpečnému uplatnění reklamace.
  3. Ke zboží přiložte kopii faktury a průvodní dopis s popisem závady. Pokud je výrobek zabezpečen heslem nebo jinými ochranami, tyto ochrany před odesláním deaktivujte.
  4. Zboží pošlete podle zaslaných pokynů. Doporučujeme uschovat si číslo balíku, podle kterého můžete u dopravní společnosti sledovat stav doručení zásilky do servisu.
  5. Reklamace bude řešena bez zbytečného odkladu. Většina reklamací je vyřešená během několika dní.

Druhy zboží v naší nabídce a jejich záruky

Zboží prodávané na stránkách www.pocitacezababku.cz je použité, není-li výslovně uvedeno jinak. Informace o druhu zboží je uvedena u každého zboží zvlášť v popisu produktu.

Nové zboží

Označení pro všechny nové produkty z běžné české nebo zahraniční distribuce. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, činí tedy minimálně 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem.

Použité zboží

Předváděcí

Krátkodobě použité zboží představuje naprosto jedinečnou alternativu k novým produktům. Může se jednat o nevyprodané skladové zásoby výrobce, předváděcí, marketingové, nebo jinak krátkodobě použité kusy. Kupující proto dostane vždy to nejlepší z aktuálního světového trhu za zlomek ceny nového zboží. Na produkty je poskytována smluvní záruka o délce uvedené v popisu produktu.
Více informací o předváděcím zboží najdete zde: https://www.pocitacezababku.cz/clanky/Vyprodej-predvadecich-notebooku-a-pocitacu.html

Repasované

Jedná se o použité zboží, zpravidla hi-end manažerské třídy. Výborná volba pro všechny z vás, kteří chtějí naprostou exkluzivitu výpočetní techniky za bezkonkurenční ceny. Tyto produkty pocházejí většinou z operativních leasingů či odkupů z velkých firem v rámci celého světa a procházejí profesionální repasí přímo u našich dodavatelů. Nejedná se o kusový prodej bazarového typu, kdy bychom prodávali použité produkty od koncových zákazníků. V rámci této repase je zajištěna maximální kvalita a následná kontrola výrobku. Výdrž baterie závisí na konkrétním kusu od daného produktu a kapacita je v důsledku časové náročnosti testována pouze omezeně. Repasované produkty mohou mít drobná povrchová poškození odpovídající použití zařízení. Na produkty je poskytována smluvní záruka o délce uvedené v popisu produktu.
Více informací o repasovaném zboží najdete zde: https://www.pocitacezababku.cz/clanky/Co-je-to-repas.html

Výprodej / B- kategorie (Stav B, Grade B)

Použité zboží z této kategorie je určené pro všechny uživatele, kteří chtějí využít extrémních slev a získat tak svoje zařízení za skutečně dumpingové ceny. Tato kategorie obsahuje repasované produkty s nějakým omezením nebo větší mírou opotřebení. Může se jednat například o škrábance, prasklinky a podobně. Na vyžádání vám rádi poskytneme ke stavu produktu podrobnější informace. Produkty z výprodeje můžou být také doplňkově označeny jako stav B, kategorie B nebo grade B. Na produkty je poskytována smluvní záruka o délce uvedené v popisu produktu.

 

S čím je potřeba počítat u použitého zboží?

U použitého zboží je potřeba počítat s určitou mírou opotřebení - kosmetické a vizuální vady, známky používání a podobně. Pokud není v popisu produktu uvedeno jinak, použité produkty jsou funkčně v pořádku. Jelikož se jedná často o dovoz ze zahraničí a takzvaný paletový nákup, je potřeba počítat s tím, že produkt nemusí být plně počeštěn. Cizojazyčné mohou být například klávesnice (zpravidla počeštěné CZ přelepkami), BIOS a další firmware a software, popisky na zařízení, apod. Dále baterie u výpočetní techniky jsou použité a mají tím zpravidla sníženou kapacitu bez garance minimální kapacity, použité notebooky a TFT displeje mohou mít několik vadných pixelů, monitory mohou mít mírně snížený jas, pevné disky mohou mít vadné sektory, plasty počítačů, notebooků, monitorů nebo tiskáren mohou být poškrábané, otlačené či jinak poškozené, zboží není v originálním balení a nemusí obsahovat veškeré příslušenství, které je uvedeno na stránkách výrobce, neobsahuje původní tištěné manuály ani originální CD s ovladači. Návody na nejprodávanější zboží najdete v elektronické podobě zde: https://www.pocitacezababku.cz/clanky/Manualy-ke-stazeni.html. Na poždádání jsme schopní zajistit v elektronické podobě i další manuály a ovladače, pokud je výrobce poskytuje. Zároveň jsou vám k dispozici naši technici, aby vám poradili s instalacemi a implementacemi.

Servis neručí za data na pevných discích a jiných paměťových médiích, která jsou posílána na opravu. Doporučujeme data před servisním zákrokem zálohovat.

Fotografie zboží použité na našich stránkách jsou pouze ilustrativní.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

  • je-li vada na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením nebo politím kapalinou,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
  • na zboží, které bylo osazeno záruční pečetí, kde není pečeť přítomna nebo je poškozena (záruční pečeť brání neautorizovanému zásahu do počítače
  • pokud bylo zboží nebo jeho část poškozena počítačovým virem nebo nelegálním softwarovým vybavením.
  • pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu.
  • na vady software, které nejsou způsobené poškozením hardware

Doprava zboží k reklamačnímu řízení

Zboží zaslané k reklamaci dobře zabalte a zašlete na náklady odesílatele a bez dobírky na adresu servisu.

Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva. O úhradu nákladů může zákazník požádat po uznání reklamace. Dopravné bude proplaceno na základě dodání podacího lístku k zásilce. Kupujícímu budou proplaceny náklady v obvyklé výši pro daný typ zásilky (ne prémiové a jinak nadstandardně zpoplatněné služby).

Vrácení zboží zpět zákazníkovi proběhne bezplatně, na náklady naší společnosti a stejnou formou, jakou jsme zařízení k servisnímu zásahu přijali.